Pannekaker på Palmesøndag (Alpro buzz)

I samarbeid med Alpro har jeg fått teste deres havremelk uten tilsatt sukker. Jeg bruker mye plantemelk i det lille jeg lager av mat til vanlig så dette passet meg perfekt! Selv om det meste går i kaffen min, jeg liker den melkebrun og elsker instant iskaffe med melk. På søndag laget vi pannekaker! Jeg har laget røre og mannen har stekt. Røren ble noe tynnere enn hva jeg er vant til med vanlig melk, men det var fort fikset med litt ekstra mel.

Jeg er ikke så veldig glad i å drikke ren melk så jeg tør ikke uttale meg om smaken på denne, men smaken på pannekakene ble god! Jeg bruker pannekake-oppskriften fra boken Fra boller til burritos som vi fikk i heimkunnskapen på grunnskolen. Boken har jeg ikke, men googler oppskriften hver gang, haha!

God påske!

Legg igjen en kommentar