Lock down dag 13

Idag har vært en litt tung dag. Jeg har ikke gjort noe spesielt, eller jeg har ikke gjort noen ting i det hele tatt. Idag gikk jeg fra senga til sofaen og her har jeg sittet hele dagen. Det var ikke egentlig det som var planen. Planen var å trene, sminke meg og krølle håret, men istedet har jeg rundet Rawdah på NRK og sett på TikTok-videoer. TikTok er seriøst avhengighetsskapende. Jeg føler meg egentlig bare nummen idag, og det har jeg igrunn lett for å gjøre. Igår kom beskjeden om at jeg er permittert i iallefall 3 uker til, og jeg ble hverken glad eller lei meg. Det har vært litt deilig å ha helt fri fra alt, spesielt på dager hvor vi har gått lange turer, fått trent osv. Men, jeg har også mange dager hvor jeg bare ikke vil opp av sengen, ikke finner ork til å gjøre noen verdens ting og føler meg helt håpløs. På sånne dager som idag så tenker jeg kanskje at morgendagen skal bli annerledes, og det er nesten litt skummelt. For om jeg da ikke klarer å finne motivasjonen til å stå opp av sengen før 12.00 imorgen så gir jeg liksom litt opp. Så la oss håpe at morgendagen blir en bra dag.

Jeg har god tid til å blogge om dagen og blogging er igrunn noe jeg trives veldig godt med å gjøre, så om du som leser dette har forslag til temaer du vil lese om, bilder du vil se eller lignende så kommenter gjerne! Vær så snill, jeg trenger motivasjon.

Bildene er åpenbart ikke fra idag, men fra mandag. Mandag var en bra dag.

Legg igjen en kommentar