10 fakta om meg

Jeg er snart 30 år, og det skremmer meg ikke. MEN, jeg merker at det er mange ting jeg helst skulle ønske jeg fikk gjort før jeg får barn osv, samtidig tenker jeg at det snart er på tide å stifte familie. Litt sånn håpløs følelse. Noen ganger kunne jeg ønske jeg bare fikk et par unger da jeg var 18 – 20 år fordi jeg ikke føler at jeg har brukt 20-årene på noe annet enn jobb og tull uansett.

Jeg er ganske lav, og hater når folk påpeker det. Det er ganske irriterende fordi folk påpeker det på jobb hver eneste dag når jeg justerer stolene til kundene. Jeg skulle så inderlig ønske jeg ikke reagerte på det, men det gjør meg faktisk veldig irritert.

Jeg har ikke billappen. Alt jeg har igjen er teoriprøven, halv langkjøring og oppkjøring så jeg bør egentlig bare få gjort det. Det irriterer samboeren min veldig at jeg ikke har den, haha..he.

Jeg liker ikke slalomski og snowboard. Det kan hende jeg bare er redd, så har kun stått på slalom to ganger i mitt liv og aldri prøvd snowboard. Pleier å unnskylde det med at jeg ikke liker fart og spenning. Kusina mi elsket snowboard da vi var yngre, og hun brakk ben eller fikk hjernerystelse hver gang hun sto i bakken. Mulig jeg bare ikke ville teste det etter jeg var med henne på legevakta.

Jeg tisser i dusjen. Hvem gjør ikke det!? Haha, de lyver.

Jeg har aldri prøvd snus. Snus ble veldig populært da jeg gikk på videregående, og jeg husker at hun ene venninna mi virket helt rusa etter å ha prøvd snus for første gang. Jeg sto nede i hallen og ventet på henne etter skolen, noe jeg gjorde hver dag. Denne dagen var hun så sykt treig at vi var kanskje de siste som dro fra skolen. Hun hadde måttet støtte seg til noen hele veien ned fra klasserommene i 3. etasje, og på bussturen hjem hang hun over meg og fortalte meg hvor glad hun var i meg uttallige ganger. Jeg har aldri villet prøve snus etter det.

Jeg hater å drite meg ut. Jeg holder meg mest mulig unna situasjoner hvor det kan skje noe som gjør meg flau, og tror egentlig det bare er en person i hele verden jeg er helt megselv med og det er bestekameraten min.

Jeg elsker karaoke. Husker mamma og jeg satt i stua og sang en sommerdag da jeg var ungdom, og så dro mamma avgårde. Jeg fortsatte å synge fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle slå av anlegget. Satt der og sang i sikkert 2 timer før nabojenta kom inn den åpne verandadøra og holdt meg med selskap. Hele nabolaget hørte meg.

Jeg er skikkelig Julie Bergan-fan. Spilte i et teaterstykke hvor hun danset da vi var yngre og hun er bare en så utrolig herlig person så det er kanskje derfor. Bare digger henne og musikken hennes.

Jeg har vært veganer i snart 4 måneder.

Legg igjen en kommentar